Uppdate.

Förlåt Sara, att jag inte uppdaterade igår. Somnade som en slagen gris igårkvällst.
Intet nytt under solen annars, det är väl därför jag heller inte uppdaterar. Det händer inte ett skit och det är inget fint väder.
Krängde dock iväg lite livskvalité i söndags, hela två stycken närmare bestämt. Je gillert och det var välbehövligt för mitt psyke. Vann även en tv på sista säljet, yey!
Demo i Klövet ikväll. Annars funderar jag mest på hur vårdesignen här på bloggen ska se ut. Dagens i-lands..
Ett mycket blandat inlägg om vad som hänt de senaste dagarna. Jag lovar att inom kort sätta sprätt på uppdateringarna. Det är ju så man får skämmas..
Jag saknar min Sophie lite också.
Bjuder på en bild..
Jag, julafton ´09.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jippi!!!! Finally update! =)

Postat av: Emelie

Men fan va grejer man får när man säljer sånt där då?



Och tack för att du någonsin skriver att du saknar mig! Men jag förstår, du träffar ju inte Sophie lika ofta som mig ;)

2010-03-16 @ 15:59:18
URL: http://emelieharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se