Jäsiken.

Jäsiken så roligt "fredags-mötet" var idag. Mötade i ungefär en och en halv timme, sen blev det krubbish på O´learys och sen bowling. Roooligt.
Sopade för första gången banan med mina kära bowlmates och var hur nöjd (och förvånad!) som helst över alla mina strikar. Bra där Ellinör!
Är nu inne i värsta flowet. Känner för att sy, sticka och virka barnkläder. Har just skrivit ut två mönster som jag tänkte testa, lägger självklart upp bilder på det färdiga resultatet sedan (kanske under tidens gång också om ni har tur). Så nu sticker jag ner och hämtar min symaskin. jippikayey motherfucker.
Och eftersom röv-crome vägrar samarbeta blir texten en enda röra. Gaaaah.
Underbart!
sommaren 2009.

Kommentarer
Postat av: Erkki

Vackur bild, härliga sommar!

2010-05-03 @ 19:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se