Bildregn från Röjan.

Jag och el Zebastiano kom idag på att just idag vore ett finfint tillfälle att dra till Röjan. Vattennivån har varit mycket hög där de senaste dagarna, så det är klart vi måste dit och fotografera en smula (känner mig inte ett dugg gammal när jag plötsligt får en stark vilja att ta kort på höga vattenstånd).
Tyvärr hade det mesta vattnet runnit bort (?) så vattenståndet var återigen normalt. Where tar det överflödiga vattnet egentligen vägen?

Nåväl, bjuder på lite bilder;


Tomtarna som jag for till skogs med.



Normalt vattenstånd.



Konst.



Ännu mer konst.



Acke korven.



Di unga tu.



Viva la fotografo.



Oj oj oj sicken fotograf jag är.



Fundersam.



Skokonst.



Testade att ta bilder på vattnet med längre slutartid.



El mekolainen.



Visst vill man bara ta sig ett dopp?



Ser riktigt jävla coolt ut.



Men the ordinary inställning.



Mjukt vatten.



El Zebastiello horisontello.



Fiiiint.













Kommentarer
Postat av: Emma

Tjusigt värre!

Postat av: Sara

Men vad du kan! =) Tjusiga bilder!

2010-05-21 @ 20:38:32
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se