Fy tusan!

Fy tusan vad klockan är mycket, och upp ska man i ottan.
Jag tyckte bara det var någon vecka sedan det var fleeera månader kvar innan Thailandsresan, och se, nu är det bara en dag kvar. I morgon onsdag flyger vi från Arlanda. härlish.

Angående mitt projekt så är jag så gott som klar, ellerja, jag kommer helt enkelt inte på något mer.
Eftersom jag försummat er så många gånger så har jag nu försökt att återgällda det på något vis..jag har nämligen skrivit 32 (!) fucking blogginlägg som kommer komma upp lite nu och då under de här två veckorna jag är borta. Alla blogginlägg är korta och har väldigt varierat innehåll..endel har bara ett youtube-klipp, vissa har bilder och andra är roliga.
Eventuellt kan det komma upp ett och annat mms-inlägg från telefonen i morgon under färden mot Stockholm. Det får bli en bonus :O).

Nu ska jag minsann lägga mig och sova, för jag är trött. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ser fram emot vad du knåpat ihop! =)

Ha en underbar resa så syns vi när du kommer hem!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se