Roligheter.

En man sitter hemma och kollar på Ishockey-VM när hans fru frågar;
- Kan du fixa lampan i hallen?
Han tittar snett på henne och säger;
- Ser jag ut som en elektriker?
- Men kan du fixa kylskåpsdörren då?
- Ser jag ut som en kylmontör?
- Jaha, men du kan väl åtminstone fixa trappsteget vid ytterdörren?
Då säger mannen;
- Jag är ingen snickare heller och fixar inga trappsteg! Ser det ut som det står Järnia i pannan på mig? Jag har fått nog, jag går ner till puben.
Han går ner till puben och dricker några timmar och börjar få dåligt samvete och bestämmer sig för att gå hem och laga de trasiga sakerna.
När han kommer hem märker han att trappsteget är lagat, lampan i hallen fungerar och kylskåpsdörren är hel.
- Älskling, hur har det gått till?
- Tja, efter att du hade gått satte jag mig på trappen och grät lite. Just då passerade en ung man och frågade vad som var fel. Och jag sa som det var.
Han erbjöd sig att fixa alla sakerna om jag antingen hade sex med honom eller bakade en kaka.
- Så vad valde du?
- Men hallåååå...ser jag ut som en konditor eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se