Senaste.

  • Jag har helt tappat jåmen till att blogga. Anledningen är väl att det händer nada i mitt liv så jag har inget att blogga om.
  • Jag har kommit av mig att läsa bloggar. Läser dock några speciellt utvalda, via telefonen. Orka koppla upp sig till internet liksom (språk ala citykidz).
  • Forum har passerat och det var trevligt, har skrattat mycket åt det även i efterhand.
  • Om en vecka befinner jag mig i Thailand. yeeey. Dock har jag knappt packat en pinal.
  • Jag har sedan en vecka tillbaka skaffat mig partnerskap med en kille vid namn "Knölen". Han huserar på min rygg, gör svinont och kommer utav en jävligt osmart vurp jag drog av i torsdags. Detta medför givetvis att jag inte kan ligga på rygg (jävlahelvete). Och ja, man får klaga.
  • Jag köpte en slajmig leksak som blinkade åt min systerson idag, när vi kom hem vägrade han röra den. Och när han tillslut lyfte upp den (längst ut i kanten) så hulkade han precis som om han skulle kräkas. Snäll moster.
  • Jag fångar dagen som vanligt genom att chocka kroppen med att gå upp före åtta. Får se hur det blir med den saken i morgon. hehe.

Kommer nu inte på något annat tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, så han gillade inte mosters fina present! =) Jag tyckte den vá gullig iaf!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se