Goddag.

Hej kids.
Idag är det en släng av sämre väder ute, huvva vilken årstid detta egentligen är. Visst, det är en smula mysigt att tända en klase ljus och dricka te (sånt som man läser i böcker att andra gör), men att det ska behöva vara sånt gråtrist väder hela dagarna går jag inte med på!
Hängde som sagt på barngympa igår och kikade på när barnen bedrev allehanda lekar. Sen bar det helt otippat in till stora staden en sväng med Stålis cheva. Det är som trevligt med lite oförutsedda händelser i livet, även om nu detta inte var en speciellt trevligt ärende.
Nåväl, hänger nere på gärsgårds och vet inte vad jag ska ta mig till med dagen. Är fortfarande i tvätttagen hemma.
Kvällen ska dock bedrivas i Svenstavik, ska bistå min kompandre Ajdahöu med diverse idéer.
Kaffe nu?

Kommentarer
Postat av: Sara

Ni är guld värda!! Tack för hämtningen igår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se