Färdig.

Nu är det nog färdigshoppat för denna gången. Trött i fötterna så det förslår och shoppingnerven är defenitivt tillfredställd. göttmos.

Sprang även på Mr. Morgan, feg som man är vågade jag inte fråga om jag fick ta kort med han, istället hängde jag coolt på kundvagnen och spelade oberörd. haha.

I allafall så kan jag meddela att det varit sjukt mycket folk inne på varuhuset de här två dagarna. Vi har alltså stött på ett av dom fenomen som gör mig mest förbannad i hela världen..folk som ställer sig mitt i en gång, helst med kundvagnen på tvären, och sedan bara står..alternativt den här gruppen av människor som går skitsakta framför en..eller för all del de typerna som går rätt fram och skiter i om det råkar stå någon annan i vägen. Det är tur att man bara åker hit en gång per år säger jag. huvva.

Nåväl, Erkki och Stålis tog en tur tillbaka till varuhuset för att handla några glömda grejer. Själv stannade jag i tryggheten på motellet tillsammans med Rebecca och min stickning.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Helena

men Ellinor du skulle ju hälsa morgan från mig juh...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se