Goder morgon.

As I said, god morgon allesamman.
Hänger hos Björnen och gör inte så mycket alls, väntar på att hälsocentralen ska öppna så man kan förära dom ett samtal, och förhoppningsvis även ett besök. Känner mig som värsta hyppisen med dessa åkommor, och jag som aldrig (i allafall väldigt sällan) är sjuk.

Nåväl, dagen idag går ut på att jobba, dagis 10-17.30. Ikväll (18.30) är det sedan premiär för "Återupplev gamla revyer" som jag valt att kalla det..då är alla som är intresserade och innehar femtio pesetas välkomna till norsgården och kolla. Jag sitter i entren, så för en hundring jämnt får du även min autograf ;-).

Bara tretton minuter kvar tills växeln öppnar. sweet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se