Paningan.

Pengar rullar in som det ska, det går bra nu..ellerja, har i allafall jobbat hela två dagar på rad, plus att jag har hela morgondagen inbokad. gött.

För att uppdatera min hälsostatus så har nackspärren givit med sig, nu befinner sig mest ett irriterande litet ont ovanför mitt ena skulderblad när jag vrider huvudet.
Käften måste jag dock deklarera att det är samma status på, och jag tror inte det är påssjuka, ellerja, min mor tror inte att det är det, och som vi alla vet så har ju mamma alltid rätt (en av livets grundregler).

Nåväl, nog talat om det kroppsliga. Det är snart val och jag har inte den ringaste aning om vad jag ska rösta på. Har aldrig varit speciellt intresserad av det heller (även fast jag fick mvg i provet om riksdag och regering i nian), dock har jag kommit underfund med att jag inte kan vara en soffliggare och helt strunta i att rösta..så nu är det jag som läser på vad dom olika partierna står för. Dock (igen) är ju jag en väldigt lättköpt människa, med andra ord frestas jag väldigt av moderaternas tv-reklam..hmm.

Hejdå på er. Nu ska jag nyttja toaletten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se