Skuuuuln.

Då satt man på skolan då, börjar ju som sagt inte förän 10.15 så man får fördriva tiden så gott det går..hänger därför i datasalen, morgonen till ära är det knappt en kotte här inne..alldeles dödstyst.

Annars gör jag inte så mycket, huserar i Svensta som vanlen och leker runt, var till stan i lördags för att kolla på någon stackars julklapp, fick en med mig hem, det går alltså sakta men säkert framåt! Efter stadsbesöket blev jag och Kribba bjuden på gomiddag av Björn, potatisgratäng och ryggbiff (?), gött var det minsann! Igår fyllde Kribba 24 år och vi for dit för att gratulera det lilla gossebarnet som blivit så stor! Han fick en mössa, en sån där grej som man har på bordet med salt och vinäger å grejer i samt två ströare med salt, tyckte han var värd det efter allt salt jag hällde ut på hans matta någon helg innan. Han blev i allafall glad den lille mannen och vi fick tårta, hembakad tårta direkt från Grindes frysdisk, inte fy skam!

Nähä, vad ska man skriva om nu då tro? Kanske att vi senare idag måste gå på tidningsjakt i L-huset då Stålis har dåligt med eldtänne hemma, haha.

Jaja, det var väl allt för nu. Tjing.

Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Ta gärna en titt på nätbutiken missalicia.se och delta i adventstävlingarna som just nu pågår på Miss Alicias

Facebooksida:
http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia

2011-12-12 @ 12:33:22
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se