Dagen!

Jaha, vad har jag sysslat med idag då?
Klev upp i ottan..kändes som det i allafall, men klockan var nog faktiskt nio. Skulle hämta två bilar, men ingen trailer fanns att tillgå så det fick bli häng på gokartbanan. Hjälpte Björnongen att dra fram två bilar som skrotas skall.
Klockan tretton hade jag möte med studievägledaren på lärcentrum. Ett mycket givande möte, nu börjar det hända grejer!
Traskade sedan upp till Björnongen residence, hämtade bilen, for upp på gokartbanan, hängde med Tobbe som målade ford. Björn kom. Vi drog fram ännu två skrotbilar. Ner på Dryparn för middag. Upp till Skogsvägen..och nu sitter jag här.

Ett kort och trist inlägg om vad jag har pysslat med under dagen.

Nu ska jag kolla på Änglagård - andra sommaren.

Farväl.

Kommentarer
Postat av: Erika

Han skulle ha dig att stanna, men så åker han iväg. Vad är det för stil??

2011-02-09 @ 19:59:08
Postat av: Erika

Han skulle ha dig att stanna, men så åker han iväg. Vad är det för stil??

2011-02-09 @ 19:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se