Skälet.

Då var man hemkommen från skalet. Shit vilken hejdundrande fin dag det har varit. Jag har helt seriöst kört mellan stugorna med rutan i bilen nervevad för att ha lite härlig fjälluft blåsandes i barret. Hoppas morgondagen blir lika fin!

När jag for hem hände dock en mindre trevlig sak, ett möte i Röjan fick sladd alldeles innan mig och for som en snorloska över hela vägen innan bilen tillslut kraschade rakt in i en snöplogkant. Läskigt som fan. Vart alldeles skakis i bena. Som tur var gick det bra för alla i bilen och när jag for skulle dom just till att bli uppdragna.
Så tänk en gång extra när ni ger er ut på vägarna, det finns sjukt mycket djur på vägarna, plus att det är halt som ett vaselinarsel bitvis. Eller som i dagens fall, det är plogat bredare än vad vägen är, så se er för!

Nåväl, nu ska jag pyssla vidare med en sak i paint. Får se när jag lägger upp det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se