Årsredovisning.

Lite sent kanske, men men.

Gjorde du något 2010 som du aldrig gjort förut?
Körde bil på Autobahn, letade efter en basker i Frankrike och var spiknykter två veckor i Thailand.


Höll du några av dina nyårslöften?
Tyvärr inte, det enda nyårslöftet jag hade var att komma upp i tvåtusen inlägg på bloggen. Inte ens det klarade jag. I år har jag inga.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte någon av de jag hyser något starkare för.


Dog någon som stod dig nära?

Nej, inte heller här någon nära.


Vilka länder besökte du?
Tyskland två gånger, Frankrike och Thailand.


Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
En anställning. Antar att jag svarade samma förra året.


Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Hmm, svårt att säga. Inget jag direkt kommer på faktiskt.


Vad var din största framgång 2010?
Vetni hur fort man glömmer saker..eller så har det inte vart någon framgång i år.


Största misstaget?
Tror inte jag gjort några stora misstag, inga som jag kommer ihåg i allafall.


Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hade en sinnessjuk magsjuka i början av året (måtte den inte komma igen). Annars är det nog bara förkylningar.


Bästa köpet?
Hmm. Köpte ju en bil i Maj, det var ett bra köp. Min lilla Honda. Annars måste jag nog säga att mina fejkade foppatofflor för 90 bagis i Ullared var välinvesterade slantar.


Vad spenderade du mest pengar på?
Bensin. Det onda måstet.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min systerson Leon gör mig alltid glad. Speciellt nu när han förstår så mycket så kan man ha roligt med honom..eller oftast åt honom. haha.


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Som every fucking year; Keep on rocking in the free world.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog densamme.


Vad önskar du att du gjort mer?
Men tusiken vilka svåra frågor det kom nu minsann. Jag önskar nog att jag tagit hand om naturen lite mer, typ källsorterat och sånt viktigt.


Vad önskar du att du gjort mindre?
Ägnat mig åt tobaksvaror och alkoholhaltiga drycker.


Hur tillbringade du julen?
Hemma på Thunellvägen med familj och släkt.


Blev du kär i år?
Jepp. I min fina Björnonge.


Favoritprogram på TV?
Måste nog svara "Ensam mamma söker" då det var det enda program jag följde.


Bästa boken du läste i år?
Bokserien om LaStella. (Smultron & Svek, Vinbär & Vemod, Hallon & Hat, Lingon & Lust).


Största musikaliska upptäckten?
Hmm. Tror jag inte lyssnat så mycket på musik i år faktiskt.


Något du önskade dig och fick?
Fick en resa till Thailand av mamma och pappa. Det var en superfin present!


Något du önskade dig men inte fick?
Jag önskade mig ingenting. Har önskat mig "Vänner" säsonger i födelsedagspresent, får se om det uppfylls :).


Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Firade hemma i Rätan tillsammans med familjen om jag inte minns helt fel. Fick sjukt mycket grattis-hälsningar.


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag fått ett välbetalt jobb så hade det vart skitbra.


Vad fick dig att må bra?
Nära och kära i en fin kombination.


Vilken kändis var du mest sugen på?
Jude Law (som alltid) och Joel Kinnaman.


Vem saknade du?
Inte en kotte.


De bästa nya människorna du träffade?
Träffade många fina människor när jag jobbade på Aroma Tech. Dessutom träffade jag ju min lille Björnonge.


Mest stolt över?
Mig själv!


Högsta önskan just nu?
Att marängsvischen som Empan just i detta nu donar med, ska bli god.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se