Blää.

Vetni hur äckligt det är med grapefrukt? Inhandlade en häromdagen för att stilla mitt fruktbehov. Ikväll skulle jag smaka på den. Fy vad det inte var gott. Smakade som en för gammal apelsin kanske skulle smaka. Blä.

Nåväl, idag har jag stånkat och stretat uppe på Vemdalsskalet igen. Avsynade tills klockan slog 14.30, träffade bara trevliga människor idag som tur var. Sedan gav jag mig ut för att bädda sängar, fick hjälp av Emelie och Maja tillslut, underbart! Avslutade arbetsdagen med att städa en stuga uppe på Hogna, även där hade Empan och Maja ett finger med i spelet (om inte en hel hand).

Annars har jag ätit pannkaka idag till middag. Sen hälsade jag på min systerson. Han lekte. Jag låg på golvet och han hoppade på mig. Och eftersom jag har min sedevanliga söndagsvärkfrånhelvetet i ryggen så kved jag varje gång den lille Knödeln hoppade på mig. Han trodde bergis att jag skrattade. Men innerst inne dog jag.

Fasen om man ska drista sig till att sova..vad tror ni? Nä, först blir det vänner!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se