Färg.

Nu du jäklar har vi färg så vi kan bada i´t. Vit till påmålningen av väggarna, våtrumsfärg till badrumstaket, svart till väggmålning, tandoori till väggmålning och slutligen asfalt till dörrarna. Kommer bli toppnoch. Ska snart iväg och göra ett ryck med penseln. Den gode Krisse tycker att jag är en arbetsnarkoman. Men vad gör man inte för sina vänner..(eller mest för att inflyttnings-partajjet ska gå av stapeln snabbare, hehe).

Idag bjöd min far på en kulinarisk läckerhet som jag inte ätit på år och dagar, nämligen vita bönor och körv. Det var minsann gött.

Försöker förresten mig på att göra en ny header, men då jag saknar bra och nya bilder på mig själv dröjer det. Och eftersom min ork på morgonen inte sträcker sig till att sätta på ett bättre ansikte så blir det heller inga kort tagna. Har även lite andra headers att sätta tännran i, men det finns liksom ingen inspiration. Kollar på andras bloggar och förfasas över att jag är så kass som jag är. Dock har det kommit att bli min kvällslektyr, sidor som innehåller photoshop-tips.

Nåväl, nu ska jag kolla föusbox, sen bär det nog bortöver södern till Krissekross för lite måling. Håller ni tummarna riktigt harrt så kanske jag tar något/några foton och lägger in.




Solong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se