Petter.

Jaha. Skulle tagga tills ikväll med några väl utvalda Petterlåtar. Och här sitter jag..en timme senare och lyssnar på Lasse Stefanz. Fortfarande. Har lyssnat på samma låt, "Orden som mor min sa" säkert tjugo gånger. Tragiskt.
Ska snart sakra ihop mig och mitt utspridda liv. Packa en väska med nödvändigheter. Bege mig till gärsgårds för att säga hej till los Knödlos. Bege mig bort mot Stålis-residense och knäppa en öl medans man sätter på ansiktet och grejar kaluffsen..för att sedan bege mig ett hus upp till min goda granne Veronica för lite intagande av tacos tydligen. Happ happ. Gäller att sätta igång kanske..

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Vera Bengtsson, -säkerhetschef

Rackarns vad skoj vi hade, men jag å Karolina saknade er längstfram!!!!!!!

2011-01-30 @ 11:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se