Kaffe.

Hej människorna. Jag sitter helt solokvist hemma hos Björnongen och dricker en kopp kaffe. Härliga tider..med kaffe alltså, att vara ensam är mindre kul. Men vill jag ha en karl med ett sexpack så finns det inte andra alternativ än att låta pojkbarnet hänga på gymmet.

Min snälla pappa var även här för ett tag sedan med skotersran. Gött. I morgon blir det med andra ord skotertur. Så jag hoppas på att vädret blir av den bättre sorten.
Snart, eller om några timmar, kommer även Björns familj från Munkfors hit, kul kul!

I övrigt har jag spenderat dagen på kyrkis tillsammans med min syster och hennes son, tillika min systerson. Vi bedjade inte så mycket som man kan tro. Vi målade mest teckningar, drack kaffe, käkade makaronisallad ala Karin och önskade Gud varemere till varandra..ellerja, det sistnämnda var det nog bara jag som sysslade med. haha.

Nä, nu blev det nog mest tok. Tjarå.

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud varemere önskar jag dig kära Elle! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se