Knäppa frågor.

I egenskap av bloggtorkans mästare bjuder jag på en lista med en samling knäppa frågor. Jag vet att vissa tycker det är aptråkigt att läsa sånt, men jag tycker det är roligt att skriva..och dessutom roligt att läsa..så coppa och svara ni också..och kommentera sedan så jag kan gå in och ta mig en kik.

Det första du tvättar i duschen?
- Fötterna.

Gillar du kaffe?
- Ohja. Dricker mycket och ofta.

Hur mår du just nu?
- Prima. En smula sliten, men annars bra.

Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
- N.

Berätta om din senaste dröm.
- Hmm. Minns inte vad jag drömde inatt mer än att det handlade om matte..det gör det ofta nuförtiden..

Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på den?
- Jag skulle nog kunna äta det, men jag skulle nog även ledsna efter ett tag.

Vad vill du ha just nu?
- Photoshop och en kram av Björni.

Har du räknat till 1000 någongång?
- Det betvivlar jag..

Använder du smileys?
- I sms använder jag ofta smileys, i bloggen händer det väldigt sällan..och när det väl händer så mår jag dåligt över att jag förpestat mitt inlägg med något dylikt..men ibland får inte meningen sitt rätta uttryck utan en smiley.

Har du träffat någon kändis?
- Beror på vad man menar med träffat. Har ju sett ganska många och även pratat med någon.

Gillar du keso?
- Ja, det är gött.

Vilken låt hade du sist i huvudet?
- Hmm. Det vill jag inte avslöja. Men näst sist - Alexander kyckling.

Vilka länder har du besökt?
- Hmm. Barbados, Grekland, Norge, Finland, Sverige, Tyskland, Frankrike, Estland, Danmark, Bulgarien, Thailand. Tror det var alla.

Skulle du kunna hoppa fallskärm?
- Aldrig i livet..tror jag.

Brukar du hyra film?
- Det händer, det händer.

Var kommer du vara på lördag?
- Vet inte. Eventuellt hänger jag med Björnen.

Har du lockigt hår?
- Nej, tyvärr fick jag inte ärva min faders hårsvall. (Enligt honom är lockigt hår det värsta man kan önska sina barn).

Har du gått in i en vägg någongång?
- Har jag med all säkerhet gjort. I söndags gick jag in i ett trappräcke, det gjorde svinont.

Vem höll du senast i handen?
- Lille Leon.

Sover du med Tvn på?
- Nej, men med datorn, oftast.

Tycker du att du är gammal?
- Nej, det tycker jag defenitivt inte.

Är du mörkrädd?
- Beror på situationen. Har jag läst / hört någon läskig historia innan så är jag det, annars inte.

Gillar du ditt liv just nu?
- Jadå, det gör jag. Dock önskar jag att jag kunde få vara klar med kurserna jag går / ska gå.

Har du någongång valt att ta ett bad istället för att duscha?
- Det har hänt.

Har du bra syn?
- Japp. Både med och utan mina glasögon. 

Var är dina föräldrar just nu?
- Antar att dom ligger i sin säng och sover.

Vad har du på dig just nu?
- En t-shirt och underbyxor.

Vad var det senaste du köpte?
- En kasse bra grejer på Dollar.

Hatar du mer än 3 personer?
- Nä. Inte mer än tre specifika personer i allafall.

Använder du sushipinnar?
- Nej, jag äter med bestick.

Äger du ett vapen?
- Beror på vad som menas..jag äger inget gevär och ingen pistol, men jag äger en fickkniv.

Gillar du ditt hår?
- Det går att diskutera. Sidecuten är förtillfället inte vad den har varit.

Hur ofta använder du msn?
- Näst intill aldrig. Tror jag varit inne där en gång i år för att jag och Leon ville spexa för Empan i webkameran.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Egypten då?

2011-03-29 @ 18:51:40
Postat av: Anonym

Funderar på att sno listan men jag har inte bestämt mig om jag orkar! =)

2011-03-30 @ 19:27:43
Postat av: Sara

...och det var mitt namn som inte kom med i kommentaren som innehöll orden sno och orka... =)

Postat av: Far denn

Står du på händerna när du duschar???

2011-04-01 @ 08:06:17
Postat av: Sigbjornsophie

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2012-08-03 @ 12:35:41
URL: http://sigbjornsophie.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se