Alster.

Hmm. Istället för att leka med photoshop så gick jag igenom min "pyssellåda", där fann jag en hel del grejer som jag totalt hade glömt bort. Tänkte visa er lite alster som jag gjort under årens lopp..
(bilderna är inte i någon som helst ordning. Dessutom är dom tagen med mobilkamera).



En stol som ni kanske ser. Ritade den medan jag bodde i Norge -06.



Ännu ett alster från någon ensam kväll i norge -06.



Antagligen också från Norge.
Att rita skuggor och hår är verkligen inte min starka sida..ej heller att få till bra proportioner.



En fåtölj. Norge -06.



Norge -06. Isabelles skor (mamman i familjen jag bodde hos).



Norge -06.
En naken människa med konstig röv.



Norge -06.
Ett av barnen i familjen ritade den här fina till mig.



Även denna har Hermann gjort.



Och denna med. Fox.



Ett försök att rita av en bild på mig själv.
Bilden jag ritar av är tagen i Svenstavik i allafall så den är nog ritad -07 kanske.



En karikatyr av Ronaldinho.



Hälge.



Under mötena på Aroma tech sysslade man med att rita.



...



Efter resan till Tyskland - Tripical Island ritade jag denna på ett möte i Malmö.



Ett tag hade jag pippi på att rita dödskallar.



Det är hur roligt som helst att måla med tuschpennor.



...



...



...



Den här har hängt med länge. Eventuellt är den gjord 03 eller 04.



Leon har ritat, blott sex månader gammal, med stor hjälp av moster.



...



...



Den här fina tjejen var lite sne.



Vi säger -10.



Eventuellt -09.



Kanske -09.



-09?



-09?



-09?



En skock älgar. Säkert också -09.



En tjej. Lilafärgen tröt på tröjan, därför är den så dassig.



...



...



...



Heidi Klum.



Framsidor till kort.



...



...

Tack för er tid.


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill också kunna rita... Gud så duktig du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se