God eftermiddag.

Jo nu ska ni få höra. Jag har laborerat, ja jisses vad jag har laborerat. Jag har framställt potatismjöl, med inslag av jodopax (kan tänkas att det mjölet kan vara en smula osunt), jag har kollat om äpple, mjöl, mjölk och sånna saker innehåller stärkelse och protein..det ser man nämligen på färgen. Ganska kul och väldigt intressant faktiskt.
Är förundrad över den människan som suttit och kommit på hur man ska testa sånna där saker.
Nu är i allafall laborationerna nästan klar, det återstår i morgon att se om min egentillverkade filmjölk håller måttet, vilken som är segast utav mina två potatismjölsblandningar och om mina potatisar verkligen har blivit pulveriserade. Spännande som sagt.

Funderar på om jag är värd en liten pilsner, och jag tror banne mig jag är det alltså. Funderar också på att leka lite i photoshop. Kan bli kul efter ett par bira. Sen måste jag kolla runt på olika bloggar, älskar att kolla runt och få inspiration till egna designer. Ja, så får det bli!

Pschhhhhtttt (ölknäpparljud).

Farväl. Hörs sen. Puss Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se