Goder afton.

Goder afton gott folk. För sånt säger man om aftonen. Det är liksom en sägning för oss som bor på gräddhyllan. Jag sitter nästan naken häri sänga, bara ett par underbyxor, en t-shirt och arton kilo täckte som pryder min kropp..plus glajjerna då, som jag letade fram dagen till ära. Kom in i någon typ av ledsenhetsstund när jag insåg att dom inte blivit burna på länge, stackarna. Sen har man ju betalt dyre schlanter för dom å, å då måste man ju använne dom. som sagt ja.

Det blev inga kort tagna idag, bar dock med mig kameran som en liten efterhängsen afrikan på min axel. Men tror ni jag kom på att ta något kort med den? Neheeej då, afrikanen är fortfarande tom.

Fick ett sms från min far i Spanien tidigare i kväll. Han skrev att dom vart utomlands idag..no shit liksom. Undra om han ens vet vart han själv befinner sig, faderstackarn.

I dag har verkligen denna blogg gått varm, det har bara flödat ord och tankar ur mina fingrar (?). Nästan som vid rännskita, fast från fingrarna då..eller huvet?!

Snorig har jag gått och blitt också (som om man inte redan vart det hela sitt liv)..jag läste någonstans att man ska uppsöka läkare om det endast är en näsborre som är snorig. Så kan jag säga att fallet är nu, höger näsborre är täppt, höger öga kliar..och till råga på allt så brukar jag oftast ha ont i höger huvudhalva. sjukt.
Jag brukar tänka på det när jag har ont att "måtte jag få ont i den andra sidan istället"..jag intalar mig liksom att det inte skulle kännas lika mycket, dum som man är.

Nä, vad ska vi ta och diskutera nu då tycker ni? Världsfred? Peace on earth. Kanske eventuellt min gardinstång, den skulle behöva diskuteras..den står så fint lutad däri hörnet av rummet, helt orörd. Den skulle förresten inte bara behöva diskuteras, den skulle behöva hängas upp..och gardinen som ligger så fint i sin förpackning på stolen skulle behöva strykas och sättas upp..så kanske detta också kan likna ett hemtrevligt rum.

Nej, nu ska jag nog kila vidare här. Håller på att försöka ladda hem photoshop så jag har något att sysselsätta mig med om kvällarna..samt att fixa en ny bloggdesign..är redan less på den här fula.

Tjipp tjopp sockertopp. Godnatt på er godningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se