Gokväll.

Hej söta. Snålt att bara skriva ett inlägg idag när jag skrev så många igår..ellerhur?
Men idag har jag faktiskt varit en arbetande kvinna, plus att jag har läst matematik.
Hann sola en sväng på eftermiddagen också, hann inte mer än lägga mig i solariet innan jag sov..vaknade av att jag snarkade och vips stängdes solariet av..en liten powernap i värmen med andra ord.

I morgon bitti styr vi kosan mot Sundsvall, det ska springas i affärer..min inköpslista är som följer: Kopparsulfat, vinsyra och natriumhydroxid..jajust, den kändes ju rolig. Sedan ska det ju också springas vårrus..ellerja, springa och springa..efter min fina springtur idag (max 50 meter) känns det som att konditionen verkligen inte är på topp..skärpning hörrö!

Jaja, kokade ihop en ny header också nyss..fem minuter tog det och den är inte direkt vacker..men men, ska försöka ta några nya bilder när jag är fin i hövve.

Nej, nu ska jag dra på ett avsnitt av Sex and the city och slå igen ögonen en stund innan det är dags att knalla ner på gärsgårds för frukost 07.15.

Hejdå och godnatt på er sötfisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se