Hej hopp glada söndag.

Det var starka ord i rubriken känner jag nu, för speciellt glad är ju kanske inte denna söndag..eller? Försöker plita ihop min andra laborationsrapport, den är snart klar nu, 12 sidor lång blev den, så nu är det väl fasiken om han inte ska bli nöjd, min lärare. Kul har det i allafall varit.

Igår pluggades det matte för hela slanten, tillsammans med Sara som läser samma kurs. Fick även stor hjälp av Terese, vilket är uppskattat. På eftermiddagen kom Björn hit och vi styrde kosan upp mot Bryngelhögen och Tyskbacken för lite grillmiddag tillsammans med Erika, Micke och Leon. Sedan bar det ut på tur till Klaxåsnybuan för att kolla till "egan", vackert väder och inte ett enda djur i sikte, tråkigt.

Nej, nu ska jag skriva klart laborationen, skicka in matteuppgiften och sedan traska ner på gärsgårds för att kolla om man kan nässla sig in på middag även idag. Sedan blir det mer plugg tillsammans med Sara, för att riktigt traggla in allting. Önska mig ett fett lycka till, det kommer behövas.

Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vi kommer att klara det! Vi måste iaf inbilla oss det... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se