Jepp.

Igår var vi alltså till Sundsvall. Kilade runt i affärer hela dagen tills man var en tröttmössa. Undra om det var ett smart drag att ta en Tavegyl på morgonen? Tröttheten var i allafall ett faktum.
Klockan 19 gick starten för vårruset. Jag och Terese startade i första gruppen, tog mig runt på hela 37,30 minuter..3 ½ minut sämre än förra året..otränad som man är. haha.
Hemfärd och diverse trevliga diskussioner i bilen. Tack för det flickor.

Idag har jag tagit mig en nöjestripp till Svenstavik. Inhandlade Kaustiksoda, Kopparsulfat och Vinsyra inför min laboration i naturkunskap. Det är ju egentligen förkastligt att man ska behöva handla massa dyra grejer för att sedan bara behöva använda en liten suck av det. Jodopax (som jag skulle ha några droppar av) behövde jag tack och lov inte handla..var upp till Lisa G och fick en burk..Tack Lisa!
Så nu är jag egentligen i full färd med att experimentera med diverse proteiner och lösningar. En smula intressant faktiskt. Har just tillverkat egen filmjölk. Känns nödvändigt.

Nej, nu ska jag ner på dagis och hämta Leon som jag ska leka med ett par timmar nu innan hans föräldrar kommer hem från arbetet. Han ville så gärna att moster skulle hämta honom på dagis idag, och vad gör man inte för den lille gossen?!

Hejdå på er folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se