Tjingeling.

Godmiddag. Vad har ni för er egentligen? Själv har jag nyss kommit hem från Leon, jag har vart barnvakt och det var mycket krävande..han var vaken typ 15 minuter av tiden.
Nu väntar jag på att moderkakan ska komma hem..

Har fått godkänt på sista uppdragen i både matematik b och naturkunskap b nu, så nu saknas bara en muntlig examination. nervöst som fan. Dock blir det nog nästa vecka eftersom det inte fanns tider förän då..
Ska ner till Sara ikväll som vanligt och läsa mer matte, det är så himla mycket enklare när man är två som gör det, inte lika roligt att sitta själv..och kör man fast så skiter man oftast i det om man är själv. jaja.

Nu ska jag inte skriva så mycket mer. Ska kolla youtube en sväng.

Headern får vara som den är ett tag till, felstavad och dann, men förhoppningsvis återfinner jag inspirationen till något vackrare alldeles snart.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis!!!! Härligt att vara så nära mållinjen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se