Godkväll.

Jorå, jag kom tillslut hem till lilla landet Svenstavik, klarade det rätt bra förbi alla småbyar.
Eftersom tröttheten var påtaglig la jag mig på soffan när jag kom hem, fastnade dock vid en film och kunde därför inte somna. Satte igång med pluggning och läste för brinnande livet om olika mediciner och biverkningar. Fick en idé om att åka på pulsen och lägga mig i solariet en stund..sagt å gjort och nu är mina fräknar tillbaka på nästippen..eller i hela ansiktet.. Gasade in på affären och handlade lite middag, hem plugga lite till, laga middag som dagen till ära blev tortellini med bacon, creme fraiche och rödlök..sen åt jag ju förstås maten också..

Nu vet jag inte riktigt vad som händer, men känner jag min man rätt så är det sängdags inom en timme.

I morgon är det heldag på skolan igen, först 3,5 timme mikrobiologi och sedan 4 timmar föreläsning om infektions sjukdomar har kollat på åhörarkopiorna från infektions-föreläsningen och den verkar faktiskt intressant, dock lång..45 powerpoint-sidor..tungt. Kommer ha ganska ont i anteckningsnerven i morgon kan jag tro.

Nä, nu orkar jag inte skriva mer. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se