Ibland gillar jag inte ljuset.

Är så less såhär på mörakvisten, förstår inte för mitt liv varför alla lampor som står att finna på bussen är tända! Förstår de inte att folk och fä är trötta och vill ta en slummer?
Men på vägen hem, vid 17, när det återigen är kölsvart ute, ja då kan dom minsann släcka ner, när en annan är pigg som en nötknäppare..å man vill ju inte störa ordningen med att tända en lampa..även om ingen säger det så vet man att folk suckar och tänker att "vad är det där för någon viktigpetter som måste förkovra sig i diverse lektyr mitt på blanka eftermiddagen?!"..så tänker i allafall jag..ibland. Nä nu ska jag inte vara bitter, ska in på skolan idag och ha metodövning - vårdhygien och läkemedelshantering och sånt skoj, hoppas jag..lär väl få bakläxa på läkemedelsberäkningen..antagligen så kommer jag ha ihjäl någon rent teoretiskt. Jaja. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Kommer att gå braaa!

2011-11-23 @ 11:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se