Plugg.

Det enda jag gör nu är att plugga känns det som, igår blev det elva timmar..idag åtta..och än är jag mest troligt inte klar. Ska eventuellt vandra till Stålis på förhör. Tenta på fredag, det kan gå hur fan som helst. Känner mig säker på vissa saker, men andra saker har jag skitdålig koll på. Omprov i januari om inte annat. Det trista med att man pluggar dagarna i ända är att man knappt har tid till att hitta på grejer. Hela tiden när man gör grejer, typ är på affären eller kollar på tv så gnager det att man egentligen borde plugga..till och med när ögonen går i kors.
Dom säger att efter 20 (?) så är facken i hjärnan fylld och det sållas ut annat när nytt kommer in..man känner sakta men säkert hur olika saker faller i glömska, t.ex dom här basala sakerna som att sköta sin hygien. Jag har helt seriöst vart en äcklig tjej idag, snuskigt hår å lortiga byxor..nåväl, det är ju bara lite drygt två och ett halvt år kvar, höhmm.
Nej, nu ska jag kolla till den lille Leon som ligger och sover så snällt i sin säng, sedan ska jag dricka upp mitt vatten och eventuellt trippa över till Stålfoten.

Adjöss.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Duktig och ambitiös! Puss!

2011-11-03 @ 09:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se