Raseriutbrott tretusen.

Är så fruktansvärt less nu så ni kan inte ana. Ligger i min säng och är sådär superduper jäkla trött så ögonen går i kors, men kan jag sova? Ack nej, för jag är pissnödig (ursäkta ordvalet mamma). Har varit på toaletten tre gånger sedan jag gick och lade mig! Försöker hitta en ställning som känns bekväm och som jag inte känner av blåsan i, men lyckas jag? Ack nej.
Jävla urinvägsinfektion säger jag bara! Men mitt i detta elände och misär kan jag trots allt inte låta bli att undra om infektionen beror på E-koli bakterier eller Staphylocockbakterier..?! Jag vet, man blir störd av dessa studier..
Jaja, kul är det i allafall inte, läste på internet (världens mest tillförlitliga källa till kunskap) att man skulle dricka citronvatten..hmm, ingen citron fanns att tillgå i köket, ej heller tranbärsjuice som jag druckit förut, men dock så fanns det äppelcidervinäger, mums, känns som att dricka salladsdressing. Hoppas nu att symptomen blir en smula lindrigare så man får slå igen ögonen någonting..återstår problemet i morgon ska jag ringa och tjata till mig en antibiotikakur, oavsett hur mycket dom än säger att bakterierna kan utveckla resistens så ska jag fan ha dom!
Dock är jag en smula orolig över att mina symptom (hej hypokondriker) även stämmer in på njurbäckeninflammation, som är en allvarligare form av urinvägsinfektion. Nåväl, det återstår att se vad dom säger, måtte jag få vara frisk tills i morgon bitti!

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se