Ear.

Dra på trissor vad less jag är på mitt arma öra!
Jag ligger här på rygg och lyssnar på något som låter där inifrån..det liksom kluckar samtidigt som det låter som en vaxpropp som flyger fram och tillbaka..inte för att jag vet hur det låter, men jag kan ju föreställa mig..
Det känns i varje fall skumt..och det knepigaste är ju att det låter i samma takt som hjärtat slår. Coolt, kanske ska söka in i guinness rekordbok..inte alla som har hjärtat synkat med örat..fast det kanske inte är guiness man ska uppsöka då, utan en doktor..

Tjoflöjt.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

låt några av dina klasskamrater kolla örat! Puss!

2011-09-30 @ 08:38:01
Postat av: Anonym

Du tror inte att det kan vara pulsen då?

2011-10-06 @ 20:54:52
Postat av: Ulrika

Hm.. Känner igen det där. Hör du illa eller är det bara skumt?

2011-10-07 @ 19:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se