Tentamen.

Jadu. Sitter och gör tenta. Lättare sagt än gjort. Känns som om jag har snöat in en smula på den systematiska modellen av etiska problem när det egentligen är den humanist-existensialistiska människosynen jag bör ägna mig åt. Å tro nu inte att jag försöker göra mig märkvärdig med mina ord, det är faktiskt så att jag egentligen inte fattar så mycket själv..i allafall inte av det sistnämnda.. Den stora frågan för aftonen är dock hur jag ska klämma samman hela alltet på tre stycken a4 sidor..
När man var yngre vart man skitless när man fick sånna där gränser. Tre a4 sidor?!?!?! Det är ju skitlångt!! Nu är det tvärtom, hur fan ska jag kunna få ner allt på så liten plats? Eller hur ska jag kunna redovisa det jag har att säga på bara 10 minuter? haha. knäppt.

Nu tar jag en paus i skrivningen och duschar..dock får det bli en snabbdusch, det är trots allt bara 21 timmar kvar tills tentan ska vara inne. press!

Tjarå.

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

kan inte ens uttala orden! Du är duktig Du. Puss!

2011-09-29 @ 11:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se