Tvillingar?

I senaste numret av Hänt Extra basunerar de på framsidan ut att kronprinsessan Victoria väntar tvillingar. För den nyfikte läsaren som faktiskt köper tidningen blir det en besvikelse..i tidningen står det nämligen bara att det SER ut som att hon väntar tvillingar eftersom hon redan är så "tjock" trots att det gått så lite tid och att det är vanligare att man får tvillingar när man är över trettio.
Men alltså, Victorias mage, den är ju inte ens stor..den ser ju ut som min buk gör vardagligen!
Jag blir så less, låt dom vara ifred för tusan!


Kommentarer
Postat av: Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.

Haha, var det allt? Gud vad jobbiga de är med sina missvisande rubriker. Och stackars Victoria & Daniel! Jag läste att kungligheter alltid brukar säga att de är 1 månad senare i graviditeten än de egentligen är, för att det riktiga beräknade datumet inte ska få så mycket uppmärksamhet. Om det är sant så är Victorias barn beräknad till februari istället för mars, precis som mina tvillingar. Jämför du med min mage är ju hennes liten som en körsbärstomat! :D

Postat av: Tilde

Hej! Jag har själv funderat på att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2012-03-19 @ 00:38:59
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se