Lördag.

Lördag idag och solen skiner. Har varit ute på turné på kvarteret tillsammans med den lilla korven som även är min systerson, han har visat mig sina skills på sin nya hoj. Å jäsiken vad duktig han är på att cykla..å snabbt går det, en annan springer efter och flåsar medans han tjoar iväg nedför backarna.

Annars dricker jag vatten och försöker få igång spotify, verkar inte funka dock..less man blir, jag som ville ha lite musica för att penetrera mina öron.

Nu är det i allafall slut på praktiken för den här gången, det känns lite trist, men det blir nog bra att komma tillbaka till skolan igen också, få sig lite teoretisk spis innan det är dags att kila på sommarlov. gött.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se