Matt i luvan.

Nu är jag tusan matt i luvan. Trots att jag bara hunnit vara på praktiken två dagar den här veckan så är jag helt slut i pallet. Har haft redovisning av etikfall idag, gick galant..känns som att de där 4½ timmarna vi satt igår och tragglade var en smula förgäves då det var mycket lättare än vad man förväntade sig.
Hade även halvtidsbedömning idag, bättre än förväntat, det verkar faktiskt som att man har underskattat sin egen förmåga ganska mycket om man lyssnar på hur sjuksköterskorna tycker att man är, roooligt!

I morgon har jag den kliniska examinationen och sedan tar jag helg i två dagar innan det är dags att gå på den riktiga helgen och vara ute i kommunen och glida, kan bli spännande att få se sig omkring minsann.

Idag tänkte jag koka ihop något så enkelt som korv och makaroner till middag, gött, undra bara när herrn i huset behagar komma hem så man kan börja på..jaja, han kommer nog snart får vi hoppas.

Vaknade förresten i natt och mådde tjyvens, trodde att min sista stund var kommen och planerade min palliativa vård, hade en fruktansvärd huvudvärk och mådde väldigt illa..satt på sängen och vaggade fram och tillbaka innan jag tillslut lyckades somna igen. Klämde i mig en nypa vitpepparkorn i morse för att förebygga ifall det (pepparpeppar) var magsjuka.

Känns som det kan bli en tidig kväll i kväll..som alla andra kvällar i och försig, inte ofta man är uppe efter klockan åtta på kvällen nuförtiden, är så infernaliskt trött av all ny information som skottas in i huvudet på en varje dag så man är helt färdig!

Jaja, nu ska jag klämma en tomat och sedan steka körv!

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sara

Bästa ever: planerade min palliativvård. Hahaha, snacka om att vara risig! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se