Här.

Kör väl en tockeran å rå..

Gjorde du något 2011 som du aldrig gjort förut?
Gick den hårda vägen som räckte ända till mittuniversitetet!

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften vad jag kan dra mig till minnes.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Japp, Johan och Linette fick en bebis-Hugo!

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
I år har jag faktiskt hållit mig i skinnet och varit hemma.

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Hmm. Det har ju flutit på ganska bra iår med det mesta, men jag kan väl ta lite mera flyt på andra fronter kanske.

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Haha, ironiskt nog minns jag ju inte det exakta datumet, men det var när jag fick antagningsbeskedet till miun.

Vad var din största framgång 2011?
Att komma till insikt vad jag vill bli i livet!

Största misstaget?
Ingen aning.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Småskador hit och dit och väldigt få förkylningar.


Bästa köpet?
Jag tycker fortfarande att penningan jag handlade köttbullar för på IKEA var välinvesterade slantar..annars kan jag nog påstå att Anatomiboken också tjänat sitt syfte!

Vad spenderade du mest pengar på?
Antagligen bensin, på tät andraplats kommer kurslitteratur!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Familj, vänner och Björni gör mig glad vareviga dag!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Har lyssnat så lite, så lite på musik i år så ni kan inte ana. Men jag säger `Helga natt`.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Var nog densamma även om vissa saker vart sämre i år än föregående. 2012 ska bli bäst!

Vad önskar du att du gjort mer?
Egentligen ingenting. Jag vet att min klase med vänner blivit en smula försummade, men eftersom dom blivit det för en god sak (plugg plugg plugg) så vill jag tro att dom tycker det är oki.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Egentligen ingenting här heller. Ätit kanske.

Hur tillbringade du julen?
Hemma tillsammans med familj och släkt.

Blev du kär i år?
Nä, är nöjd med Buuurn.

Favoritprogram på TV?
"Ensam mamma söker" och "Pan Am" är dom enda programmen jag följt.

Bästa boken du läste i år?
Pinsamt nog har jag bara läst en bok i år som jag kan komma på, Frank Anderssons självbiografi, den var rätt trevlig. 
 
Största musikaliska upptäckten?
Har som sagt lyssnat otroligt lite på musik i år.

Något du önskade dig och fick?
Det enda jag önskade mig var "Vänner säsongerna" och dom fick jag minsann!

Något du önskade dig men inte fick?
Nej.

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Eftersom jag fyller år 5 dagar efter nyår så har jag en smula svårt att minnas vad jag gjorde. Men jag har minsann för mig att jag åt tårta i allafall.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Tror inte det faktiskt.

Vad fick dig att må bra?
Allt omkring i en fin kombination.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Blir väl Jude Law.

Vem saknade du?
Ingen vad jag kan komma på.

De bästa nya människorna du träffade?
Mina nya fina klasskamrater!

Mest stolt över?
Mig själv!

Högsta önskan just nu?
Att allt jag vill ska ske, ska hända!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se