Helgen.

Godkväller folket.
Idag är det söndag och jag har inte bakat någonting, skämmes..har inte gjort någonting annat heller för den delen, kollat på reprisen av Gladiatorerna två gånger, åkt buss och målat med vattenfärg tillsammans med korven Lindblad.
I morgon är det skola igen, ellerja, vi ska träffas och gå igenom inför tisdagens seminarium i Vårdorganisation och eventuellt börja kolla på frågorna inför examinationen i Utvecklings psykologi, kuuuul!

I helgen har jag inte gjort något mer än att glo på film, bara igår plöjdes det fem filmer, dock hanns även en springtur och en sväng på gymmet med..fan nu låter det som att jag är värsta träningsråttan, men det är jag verkligen inte, orkade typ ingenting, haha.

Nej, nu ska jag skriva till Krisse och höra om han bjuder på kaffe innan det är dags att kliva ner till gärsgårds och glo på ´Så ska det låta´.

Farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se