Stora staden.

Det vart staden idag ändå, stora Östersund fick sig ett besök. Dock var vi aldrig inne i själva citykärnan utan höll oss utanför studenter och festligheter. Var på Willys och handlade lite förnödenheter samt handlade lite smått och tydligen nödvändigt på Swedol och Gärdin & Persson (eller gardin och persienn som jag sa i min gröna ungdom).

Nu har jag i allafall fått mig en kopp kaffe, det vart en av Zoegas sorter, den som är fyllig och djup..eller vad det stod..och nog är den fyllig alltid..eller så är det jag som tappat räkningen när jag skopade i. Svettet som befann sig på mina ögonlock är nu borta i allafall kan jag meddela..i allafall fläckvis.

Nej, nu ska jag nog plocka fram pennorna och måla lite.

Tackar.


Kommentarer
Postat av: Sara

På tal om kaffe så har du din kaffeburk här! =)

Postat av: Sara

På tal om kaffe så har du din kaffeburk här! =)

2012-06-04 @ 18:34:13
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Sara

Hm, varför blev det dubbelt??? =) Sorry...!

2012-06-04 @ 18:35:00
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se