Adam live.

Tittar på Adam live och leker lite med bloggen. Björn ligger på soffan och trynar som en liten gris.

Har idag haft besök av mina systrar, Micke och Leon, det resulterade i lek i sandlådan, gungning, vindruvor och pastasallad. Lagade så attans mycket att det räckte till tretton middagar också..dock frågade Björn om det inte fanns någon matlagningskurs jag kunde gå, när jag deklarerade att det vart pastasallad till middag. Då vart jag sur som ett gammalt äpple!

Funderar på om jag ska måla lite, men kommer tusan inte på vad, ge mig förslag någon!

Snart är det helg också, quiz på panget och vi ska ta hem storvinsten, japp det ska vi!
På måndag börjar praktiken, roligt! Har räknat ut att vi har knappt två veckor med föreläsningar innan det är dags för sommarlov..helt sjukt att jag snart har gått ett helt år, tyckte det var nyss jag satt och tragglade matte för att överhuvudtaget ha behörighet till att söka.

Jaja, nu ska jag gå på tjotta och sen får vi se vad det blir med resten av dagen/kvällen!

Hejdaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se