Haraldsson 27 år.

Häromdagen var det någon som frågade mig hur gammal en person var, jag svarade; "Han är född 87, alltså ett år yngre än mig". "Jaha, då är han alltså 25!" sa min kompis. "Ja, kanske, han fyller 26 år i år i allafall" svarar jag. Jaha, när blev jag 27 om jag får fråga?

Samma idag när jag skulle skriva mitt namn och personnummer, då skriver jag av bara farten 1985 istället för 1986. Hur sjukt?! 
När bestämde sig min hjärna för att fucka upp på detta viset?

En annan sak jag har märkt också är att jag på senare tid nästan alltid måste logga in på ställen flera gånger för jag skriver fel e-postadress första gången..jag har haft samma adress i åratal, ändå har jag börjat att bara skriva haraldsson istället för ellinorharaldsson som min adress är. Sjukt I say!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se