Morgon mellan fjällen.

Ja, jag vet att klockan är över tolv och att det var morgon för längesedan, så även i detta hus..iallafall för mig..jag läste bloggar på telefonen och kunde inte somna om när jag vaknade vid halv nio. Björn somnade såklart om på en sekund ungefär och det var så provocerande att jag låg och glodde på honom för att han skulle vakna, men icke sa nicke!

I skrivandets stund sitter jag med en power-point presentation som ska användas av vår grupp på måndagens examination i smärta och hörsel. Känner att det var sjukt längesen jag gjorde något i power-point, men känner även hur sjukt kul det är att hålla på och det blir sjukt snyggt kan jag lova!

Nej, nu ska jag kolla om jag hittar något roligt att fotografera som jag kan delge mig av till er!

Hejpåetta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se