Pluggilugg.

Känns som att vi är relativt klar med uppgiften nu, väntar bara på att de andra i våran grupp ska lägga in sina så man kan läsa igenom allt inför måndagens examination.
Försöker på sidan av att lägga ett schema inför praktiken, har fått till det ganska bra tror jag, saknas tre timmar dock som jag ska försöka klämma in någonstans.
Ute är det fortfarande fint väder, men vi har dragit ner markisen en smula för att vi inte ska bli alltför deprimerade över att vi måste sitta inne och begrava oss i böckerna.
Alltså jag är så less på att allt jag skriver i bloggen nuförtiden är om skolan..eller för all del vad jag gjort under dagen..men det är så det ser ut för tillfället. Skulle kunna försöka bjuda på lite mer bilder kanske..och möjligen få in en lite mer regelbunden bloggning så jag kanske uppnår mitt mål det här året (bara ett och ett halvt år för sent..)..för jag gillar ju att skriva.
Nä, hejdå på ett tag, ska dricka mig en slurk kaffe nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se