Vitala parametrar.

Sitter nere hos Sara och pluggar vitala parametrar samt ett par patientfall..eller ja, vi ska plugga, men än så länge har vi bara hunnit med att dricka kaffe och kolla bloggar. Men men, det är inte så mycket vi behöver göra idag så det löser sig nog ändå!
Är inte avundsjuk på mina klasskompisar som ska göra omtenta i anatomi i morgon kan jag lova, känns oerhört skönt att man redan klarat den..men sen kan man ju se det såhär också att det jag nöpluggade in till tentan är ju i princip bortglömt nu, till skillnad från de som har omtenta som har fått nöta in allt om och om igen. Jaja, får väl bege mig in i anatomiboken i sommar när man inte har något annat plugg att syssla med.

Annars smälter snön bort i en rasande fart, plusgrader och regn är bra för min själ för jag vill verkligen inte ha mer snö nu!

Jaja, nu ska jag se om Stålhand tycker att vi ska plugga..

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker minsann att vi dricker kaffe istället! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se