Förra veckans..

..sämsta;

1. Den där förbaskade tandläkaren i måndags. Tandläkaren är dyr. Tandläkaren är elak.

2. Besöket på Jula som genererade i ingenting. Slut på cykeltrampor på hela stora jula.

3. Besöket på storsjötappen som heller inte gav speciellt mycket. Mina pulserande ådror var snåla nog att dela med sig ingenting..och den pluttelille mängd som de lyckades dra ur mig hamnade, istället för i påsen, på provtagarens arm.

 

4. Ett besök på skolexpeditionen som gav mig ilska till tusen. Problemet är nu utrett och jag slipper bli underkänd på praktiken på grund av exakt åtta siffror som jag glömt fylla i på bedömningsmallen.

 

5. Faktumet att jag inte fattar allt som ska skrivas i rapporten vi håller på med nu.

 

6. Att jag alltid får så satans ont i min högra axel/skulderblad när jag sitter och pluggar vid datorn. Oergonomiskt till tusen vettja.

 

7. Regnet som pryder luft, himmel, hav, grus och gräsmatta. Fy tusan!


..bästa;

1. Besöket på storsjötappen som förvisso inte gick speciellt bra för dem, men för mig, som fick ett vinglas trots den nätta blodmängden jag gav dem.

 

2. Hemladdandet av en app som jag längtat efter!

 

3. Kaffe, åh kaffe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se