Gäralöus.

Jag har ingenting att göra. Är inte på skolan idag pågrund av tandläkarbesök nu på morgonen, dessutom slutade vi dagen 10, så jag hade liksom inte hunnit in. Funderar på vad jag ska ta mig ann med dagen? Känns som att det är en hel massa timmar kvar innan man får gå och lägga sig.

Kanske ska jag rita? Promenera? Kolla på något jag spelat in? (låter som mamma nu, haha) eller helt enkelt brygga mig en till kopp kaffe och sedan sitta här och uggla ett par timmar till, tills jag kommer på vad jag ska göra med dagen.

Städa gjordes det igår, med råge, allt dammades av, alla köksskåp torkades ur och alla golv rengjordes, det enda som inte gjordes var väl att bädda rent i sänga, men det gjordes ganska nyss så det får vara!

Nä, ska kila på toaletten så kanske jag kommer på något att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se