Godmorgon.

Godmorgon folket.
Återigen sitter jag nere på elvan hos Sara. Vi ska försöka oss på att skriva ytterligare några rader på våran rapport, som förövrigt ska innehålla en livsberättelse som vi sedan ska styrka med all den litteratur vi använt sedan i julas. Damen i vår berättelse heter Sally, hon bor på ett äldreboende och är en pigg och frisk kvinna på 91 år, det är trevligt att skriva om henne, jag har liksom fäst mig vid henne och hennes liv lite grann. (Observera att livsberättelsen och Sally är påhittad, så ni inte tror att jag hänger ut någon person).
Sippar på en kopp kaffe samtidigt, gött. Kaffe är minsann livets dryck..jag tror att Sally också gillade kaffe..eller gillar, hon är inte död. Tänker inte ta död på henne i första taget!
Sen ska vi även göra en omvårdnadsdokumentation från när Sally kommer in på sjukhuset, skriva omvårdnadsstatus och sånna grejer, faktiskt ganska kul när man får fabulera fritt om hennes sjukdomar, som hon inte har..vi vill inte ge våran lilla tant massa åkommor. haha.

Nej, nu ska jag sluta skriva, vart ganska mycket skolrelaterat så det är väl bäst att jag sätter igång då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se