Lunch.

Nu är lunchen avklarad och vi ska snart återgå till att fortsätta med rapporten. Innan lunchen gjorde vi en omvårdnadsjournal tillhörande Sally som ska vara inne den 24e, känns bra att den är klar!

Om ni gärna vill veta vad Sara bjöd på för trevlig lunch idag kan jag berätta att det var fisk och kebab, najs blandning va?! Det var faktiskt gott. Är nog skyldig henne trettiofemtusen matlådor efter all lunch jag ätit hos henne när vi pluggar.

Jaja, ute skiner solen i allafall, men tänk om det kunde blåsa lite mindre, det vore skitnajs.

På fredag ska jag jobba förresten, ska göra min första dag i år, ska faktiskt bli riktigt roligt att utföra lite vanligt hederligt arbete igen.

Jaja, det vart ju inte ett så speciellt roligt inlägg kanske, men det får duga. Åter till rapporten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se