Personalfest & plugg.

Var på personalfest med cowboysar igår, det var trevligt, drack en och annan öl och åt god mat..dansade till och med en sväng med okänd ung man. 22.20 kände samtliga att det var dags att dra sig tillbaka så 23.30 låg jag hemma i sängen och var nöjd med dagen.

Denna dagen började med ett samtal från Leon som bjöd på frulle, sedan vart det senaste avsnittet av Big brother tillsammans med systern och gossen (som lekte med ett skosnöre under en hel timme, lite roar barnen). Traskade sedan iväg hit till Stålhand, där jag nu sitter och funderar på om det verkligen är sant att jag är klar med både rapport och diskussion och det är tid att ta sommarlov? Har förvisso en komplettering att göra, men den får minsann vänta tills efter helgen!

Ute är vädret inte speciellt tilltalande, ganska skönt egentligen när man måste vara inne och plita på. Dessutom är det skönare när det inte är så varmt när man är allergisk. Dock har jag nu hittat tabletter som verkligen hjälper (peppar, peppar), har hittills tagit dubbel dos Kestin på morgonen och sedan igen mitt på dagen då jag upplever att det inte håller sig hela dagen, funkar till och med bättre än tavegyl som jag levde på förra sommaren.

Tänkte dra iväg och fika hos Maria lite senare, klockan ett närmare bestämt, jag uppmuntrar alla till att åka/gå dit och fika..världens bästa café med billigt och gott fika i en trevlig miljö!

Jaja, nu ska jag försöka ändra min diskussion till en pdf-fil så jag kan skicka in den till läraren samt urkund, sen är det bara en evig väntan till den 20 juni då vi får tillbaka den med förhoppningsvis ett godkänt resultat.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se