Seminarie.

Sitter här vid datorn, ready to go, och har så varit i minst 20 minuter..även fast jag vet att min privatchaufför inte kommer förän om ytterligare 20 minuter, minst. Sån är jag, tidspessimist skulle man kunna kalla det, tror att jag inte har någon tid alls när jag i själva fallet badar i det!

Fick ett samtal uppifrån skalet vid 8 i morse, det var min bror som ville meddela att jag var saknad där uppe bland snöflingor och pilsner, jag saknar dom också, dom små rävarna!

Idag står seminarie på schemat, ingen vet dock vad det är för seminarie..självklart vet vi att vi ska berätta om teoretikern Kari Martinsen, men något mer vet vi inte..verkar inte ens få betyg på det?! Whatsup with that? Känns ju lite ovärt att göra något när man inte ens fåt ett litet sketet godkänt i det. jaja.

Ikväll blir det i allafall Rätan, Leon ringde igårkväll och frågade om jag ville sova med han i husvagnen i helgen, och vem kan tacka nej till en sån näpen dille?!

Ute skiner solen från en klarblå himmel och jag ska snart klä om i shorts och gå ut och gassa på en bautastor badenbaden som står på terassen. Eller?
Jag trodde vi var överens om det här nu Gud allsmäktig som i himmelen bo, jag vill inte ha mer snö nu, jag har ju för fasen sommardäck!!

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se