Skogen.



För någon vecka sedan begav jag mig ut i skogen. Efter att min vän Kristoffer enträget tjatat på mig i flera år att jag ska komma och entra hans maskin (det där lät snuskigt) tog jag äntligen tag i saken och drog ut till honom och hans skogsmaskin. Blev först bjuden på kaffe i hans lilla rosa barack och sedan bar det av ut till maskinen. Fick pröva att köra själv och erhöll ett godkänt betyg på de träd jag avverkade.
Sedan skulle K upp "på berget" för att plocka reda på lite vindfällor och jag var rädd som en ängslig hare över att både jag och maskinen skulle välta..men jag överlevde..

Här nedan kan ni se en film på när vi är ute och åker. Håll till godo även om kvalitén inte är den bästa;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se